Dressyrprogram

Hallå,

Det blev cantring för båda hästarna igår, vi har en jättebra galoppbana här med sluttning och underlaget är super (likadant som de hade på os förra sommaren). Båda hästarna fick göra 3 x hill. Idag har Rio skrittats ut och med Nero red jag dressyrprogram för Nick. Mycket nöjd med mina stjärnor! Hade en ganska lugn dag idag med ridning på förmiddagen och sedan lite stallsysslor på eftermiddagen, skönt då jag har dragit på mig en förkylning. De andra tjejerna har varit sjuka i snart en vecka och jag hoppades att jag skulle slippa, men nu blev det dessvärre min tur att bli smittad... Ska hur som helst sova nu och hoppas att förkylningen går över snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0